Klanten app

Over dit project

In opdracht van riool reinigsings organisatie is er een klanten app ontwikkeld. De klantenapp is ontwikkeld om klanten van RRS inzicht te geven in noodzakelijk onderhoud en verstoppingen. De app voorziet woningcorporaties en vastgoedbeheerders op locatie van relevante informatie van specifieke wijken, adressen en/of gebouwen. De app geeft onder andere aan hoe vaak er onderhoud op een specifiek adres geweest is, wat voor type onderhoud en wat de oorzaak van het probleem was. Het klantportaal is beschikbaar als webplatform, maar ook als mobile app voor iOS en Android.

 

In het begin van dit traject lag de focus vooral op het helpen van de klant bij het concreet en volledig maken van het overzicht met gewenste functionaliteiten. Vervolgens zijn in overleg prioriteiten bepaald en werd de vertaalslag gemaakt van de klantwens naar concrete input voor het ontwikkelteam door een backlog te maken. Eerst is eerst de mobiele app ontwikkeld en vervolgens is de webversie van de klantenapp beschikbaar gemaakt.

Project

Klantenapp

Datum